fredag 2. januar 2015

Hjemreise

Et litt seint innlegg, men det har vært fryktelig travelt i det siste. De to siste ukene av oppholdet gikk veldig fort. På jobb var det ganske travelt siden mye skulle være ferdig til jul. I helgene og på kveldene ble det en del sosiale sammenkomster med vennene mine fra språkskolen. De fleste skulle reise hjem til jul og da måtte vi ta farvel.
Hjemreisen gikk smertefritt, Sam og Peter kjørte oss til busstasjonen. Reisen videre gikk såklart videre med buss til Terminal 2 på Heathrow. Vi sjekket inn med god margin på bagasjevekt (guttene) og siden vi tok bussen så tidlig fikk vi ganske god tid på flyplassen. Så vi tok en matbit før vi gikk til gaten.
Følelsen av å lande på norsk jord etter 14 uker var god. Det var litt merkelig å snakke norsk igjen, men hadde i hvertfall ikke glemt det. Det var godt å komme tilbake til kjent og kjært!

Oppsummering av utenlandsoppholdet:

Mitt utenlandsopphold har enkelt og greit vært perfekt. Jeg var den første elektrikeren som ble sendt til England, siden de andre blir sendt til Tyskland/Østerrike. For meg var det ikke noe problemer i det hele tatt og kan på det sterkeste anbefale andre elektrikerlærlinger å søke seg ut. Om noen skulle lure på noe er det bare å ta kontakt.
Jeg har utviklet meg selv personlig og fagmessig, og ikke minst blitt ganske dreven i engelsk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar